Cantecel pentru copii – Elefantul Cici si-a pierdut cipicii

Elefantul Cici
si-a pierdut cipicii
Si acuma plange
Si cere furnicii:

Unde-mi sunt cipicii
Da-mi-i inapoi!
Ca ma infurii tare
Si calc pe musuroi.

Furnicuta tipa:
Pleaca de aici!
Eu sunt mica, mica
Si am cipicii mici.

Cu cipicii tai
Nu am ce sa fac
Cauta-i mai bine,
La tine in dulap!

Unde-mi sunt cipicii
Da-mi-i inapoi!
Ca ma infurii tare
Si calc pe musuroi.

Bine, recunosc!
Am luat ai tai cipici
Vreau sa deschid in ei
Magazin pentru furnici.

Intr-un cipic vor fi
Un teatru si-o gradina,
In doi fac magazine
Si-n ultimul piscina.

La mine sunt cipicii
Si nu ti-i dau ‘napoi
Ii folosesc mai bine
Eu, sef de musuroi

Cand totul va fi gata
Te invitam aici
Sa faci baie in piscina
Si sa-ti cumperi cipici

Unde-mi sunt cipicii
Da-mi-i inapoi!
Ca ma infurii tare
Si calc pe musuroi.

La mine sunt cipcii
Si nu ti-i dau ‘napoi
Ii folosesc mai bine
Eu, sef de musuroi.

1 comentariu

  1. calugar daria rebecca said,

    Februarie 22, 2012 la 10:56 pm

    imi place
    mult


Lasă un răspuns

